استفاده از سنگ چینی سفید

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پس از ورود سنگ در ابعاد بزرگ که به سنگ اسلب معروف می باشند وارد عرصه جدیدی گشت. این مسئله توانست طرح های منحصربه فردی را در استفاده از سنگ ساختمانی به عنوان سنگ نما / سنگ کف / سنگ دیواره و سنگ لابی بوجود آورد.

سنگ های چینی یکی از انواع سنگ ساختمانی که از گذشته تا به امروز مورد استفاده می باشد. از این سنگ در گذشته سه عنوان سنگ نما و در سایزهای کوچک مورد استفاده قرار می گرفت. البته خط و خطوطی که در سایزهای کوچک آن وجود داشت عیب محسوب میشد و قیمت آن را کاهش میداد.

اما همین خطوط در سایزهای بزرگ سنگ چینی ایران باعث زیبایی منحصربه فردی در آن شده است. شما با استفاده از سنگ چینی در برخی از طرح ها این امکان را خواهید داشت تا از آن به صورت طرح های بوکمچ و فورمچ نیز استفاده نمایید.

سنگ هایی که کنار یکدیگر قرار می گیرند و نقش هایی متقارن را ایجاد می نمایند که همچون تابلویی مملو از زیبایی جلوه می نمایند. از این طرح های متقارن می توان در کف ساختمان استفاده نمود مخصوصا در سطح های بزرگ طراحی همچون کف لابی.

سنگ چینی دارای انواع مختلفی می باشد که شما می توانید با توجه به بودجه خود سنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. انواع سنگ چینی ایران که در خارج از کشور به وایت ماربل معروف می باشد عبارتند از:

سنگ چینی نیریز

سنگ چینی ازنا

سنگ چینی الیگودرز

 

هر یک از انواع سنگ چینی دارای سورت های مختلفی می باشند که بر اساس کیفیت و زیبایی آن ها دسته بندی می گردند و شما می توانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. البته سایزهای سنگ اسلب متفاوت می باشند و شما باید نقشه محلی را که قصد استفاده از سنگ اسلب دارید را به همراه داشته باشید.

همچنین می توان با استفاده از نرم افزار بهترین حالت را به شما ارائه داد که این کار باعث کمتر شدن پرتی سنگ می گردد. اگر شما بخواهید طرحی منحصربه فرد را داشته باشید باید تمامی نکات زیبایی شناسی را در طرح خود بکار برید. برای خرید سنگ چینی نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *